Fjärde advent!!

Sådär, det var fjärde advent det!!!
Jisses vad fort det går!!!!
Nu är det bara tre dagar kvar till julafton...
Och i ärlighetens namn ska det bli skönt när det är över.
Synd att säga det men julen blir bara mer och mer hysterisk.
Mat hit och julklappar dit...
Stress och jäkt...
Nej det ska verkligen bli skönt när det blir "vardag" igen.
Men man gör vad man ska och idag blev julklappsinköpen klara.
Alla är inpackade och städat har jag också gjort!!!
Julkorten (alla 27) är postade för flera dagar sen...
Oj vad jag känner mig duktig!!! Haha...

Och idag hörrni...
Är det vintersolståndet!!!
Nu blir det bara ljusare för varje dag som går...
Mmmm...
Men innan vår och sommar kommer så vill jag ha liiite snö!!!
Verkar inte bli nån till jul, tyvärr, men den kommer!!!! (får man hoppas)

Hoppas ni har haft en trevlig helg!!!
Imöra är det jobb igen.
Tre lediga dagar går fort!!!

Puss och kram!!!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Ha en riktigt god jul, kram från mig

2008-12-21 @ 22:59:50
Postat av: Jan

Oh va spännande ,undrar vad jag får av dig.Jobb för mig med i morgon,syns på onsdag. Ha dä!

2008-12-21 @ 23:03:33
Postat av: Malin Ö

Tack för julkortet!



Och det blir ingen snö här heller men det ska iallafall bli någon minusgrad!

2008-12-22 @ 18:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback