Annandagen...

Det är en sån där dag då julen känns slut fast ändå inte.
Ville hitta på nåt men visste inte vad.

Men då fick jag ett meddelande från min kompis att de skulle ut till "huset".
Så jag kom efter och skulle kolla hur långt de hade kommit.

Ytterväggarna är där...
Men det är mycket kvar!





Jag tror det blir suuuperfint när det är klart!!!
Ser ju redan bra ut...

Hanna ville också vara med på ett hörn...



Efteråt blev vi bjudna på fika hos hennes föräldrar..
Hembakt tunnbröd... Mmmm!!!

Idag är det Lördag och melodikrysset är löst och inskickat!!!
Känns bra med en sån början...

Nu ska jag ta och hitta på nåt innan man ska till svärmor på middag!!

Trevlig helg!!
KRAM på er igen!!!

Kommentarer
Postat av: nalle

Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh vilken slot vad finnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn bra smak ni har



lycka till krammmmmmmmmmmmmmmmmmmar

2008-12-27 @ 12:14:13
Postat av: Eva-Lena

Ska bli så kul när det är klart och man kan flytta in. Då är det ju bara resten kvar. :) (skratt)

2008-12-27 @ 15:48:23
Postat av: tussegumman

Härligt med nytt hus. Det kommer att bli fint att flytta in och bara sätta upp tavlor på väggarna ingen renovering:)/Kramar Tussegumman

Postat av: tussegumman

Glömde att säga att du har en utmärkelse att hämta på min blogg/Kramar Tussegumman

2008-12-29 @ 22:55:21
URL: http://www.tussegumman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback