Välbehövligt...

I två dagar har jag varit ledig.
Och båda dagarna har jag skött om mig själv...

Igår var jag på massage.
Ont i nacke och axlar gick jag dit, lika ont hade jag när jag gick därifrån.
Men det var ett skönare ont när man visste att det hade gjorts något åt det.
Men aj, aj, vad ont det gjorde... Låg och fick tårar i ögonen.
Välbehövligt!!!
Blir återbesök nästa vecka...

Idag var jag på fotvård.
Mmmmm.... Det var skönt!!!
Så underbart så man nästan flög därifrån.
Skulle kunnat ha suttit där hela dagen...
Tänk om man kunde få en sån behandling varje dag efter jobbet!!
Det vore nåt det!!!!

Hoppas ni får en trevlig helg.
Själv ska jag jobba...
Men nån ska göra det också!!

Puss och kram på er!!!


Kommentarer
Postat av: Malin Ö

Oj vad skönt det lät!



Vi var på Gröna Lund igår efter dagis, trodde inte han skulle vilja åka så mycket så vi köpte några lösa biljetter men det hela slutade med att det hade blivit billigare för oss att köpa ett åkband.... han är verkligen ingen fegis. Tittade upp mot stora 'Fritt fall' och sa - Den vill jag åka....

2008-08-29 @ 08:58:16
Postat av: kicki

jag skulle också verkligen behöva något nu mot mina onda axlar och nacke, det strålar upp i huvudet och gör ständigt ont...och denna yrsel som kommer över en...nej nu måste det göras något åt detta...

kramen på dej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback