Idétorka...

Och så var det Söndag igen...
Veckorna går så fort!!

Jag har tänkt få in ett inlägg nu i många dagar, men idétorka har uppstått...
Men det är så ibland när man inte tycker man har nåt att skriva om.
Men det lossnar väl så småningom.

Just nu tycker jag bara att dagarna går, man får inget gjort.
Får ta mig i kragen och hitta på nåt vettigt!!
Måste försöka att plocka lite mera svamp.
Sen ska jag på bio under veckan och lite sånt där smått å gott...

Under veckan som var, var jag och två jobbarkompisar till IKEA.
Där köpte vi en hel del saker för att piffa upp vår matsal.
Idag gjorde vi klart allt, och det blev riktigt snyggt ska jag säga!!!
Kom gärna på besök...

Ska avsluta detta inlägg med nåt helt annat.

Ni som känner min far vet detta redan.
Men för er som inte vet, så är min far en riktig skogsmänniska.
Detta är en typisk bild på honom där han trivs som bäst!!!



Ha en trevlig Måndag!!!
Sköt om er!!!

Puss och kram!!

Kommentarer
Postat av: kicki

Underbart att få ha skogen ända in på husknuten när man älskar den som din far gör...jag håller med, det är rogivande med skog och natur...kramen på dej

Postat av: Malin Ö

Här har vi det skönt också trots att man sitter mitt i 'asfalts-djungeln'. Har dock naturen nära!

2008-08-18 @ 16:11:49
Postat av: Mari

Hej!



Det blev verkligen jätte fint!!

Mari

2008-08-18 @ 16:46:56
URL: http://molkommajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback