Snyft och snor...

Hej på er!!!

Detta inlägg kommer inte att bli långt.
Ska bara tala om att jag fortfarande ligger sjuk. image348
7:e dagen är det nu, och jag börjar bli väldigt trött på det här!!!
Inatt (som för 4 nätter i rad) vaknade och hostade i två timmar.
Och upptäckte då att jag hade ÖGONINFLAMMATION!!!!

Så med det försvinner mitt hopp om att följa med på Ålandsresan som
jag och några tjejer alltid gör på våren.
De får klara sig utan mig denna gång, och hoppas på en ersättare.
Jag får istället se fram emot ytterligare några lugna dagar i soffan.. image347

Men sånt är livet!!!!

Puss och kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: eva-lena

Krya på dig min vän, hoppas du snart är frisk. Stoooor kram til dig.

2008-04-01 @ 18:53:26
Postat av: Malin Ö

Usch, stackars liten! Krya på dig!

2008-04-01 @ 19:43:14
Postat av: Hans o Pia

Tänker på dig! Krya på dig.
Många kraaamar

2008-04-02 @ 10:37:41
Postat av: mari

Hej!

Lilla gumman...tycker verkligen synd om dig...saknar dig.
Krya på dig
Mari

Postat av: Jan banan

krya på dig stackars lilla syster. Se nu till att bli ordentligt uppassad i soffan.

2008-04-02 @ 20:24:20
Postat av: Per Ledin

Nu när du är sjuk kan du lägga dig i soffan med filten och titta på när sveriges bästa lag krigar om sm-guldet (ps hälsa svärmor att vi gör allt för att vinna)krya på dig

2008-04-04 @ 10:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback