Inte bara vatten...

Hemma igen som sagt!!
Har visst ljugit lite för er... Det var 190 bilder!!!
Tog lite tid att få in dom på datorn, men nu är det gjort!!
Ska försöka att dela upp det lite så ni inte får alla godbitarna på en gång...

Vi kan ju börja med drickat...
Visst har man druckit mycket vatten, det måste man när det är 30 grader varmt!!
Men det är ju inte bara det som har runnit ner...

Sangria.... Jisses vad gott!!!
En och annan liter har vi delat på dessa dagar....
Ingen som blir sugen???

Före!!!

image152

Och efter....

image153¨

Åsså några törstsläckare mitt på dagen....

image154

Och på kvällen...

image155

Som sagt så ska jag inte ge er allt på en gång, utan ni får vänta...
Kommer snart med nya inlägg!!!

Kram och sköt om er!!!


Kommentarer
Postat av: Mari

Hej!
Välkommen hem till ett kallt Sverige :-)
Visst ska du få päron....hur mycket vill du ha?
Kram
Mari

2007-09-11 @ 09:44:31
Postat av: kicki

Fin bild du la ut på oss gumman...ja visst drack vi mycket gott...försökte mig på igår med lite sangria, men det smakade inget gott här i ensamheten..och va kallt det var då...brrr
kram på dej..kicki

Postat av: Eva-Lena

Ja det ser ut som om ni har haft det bra. Drinkarna såg jättegoda ut, vem var min? Kram tremänningen

2007-09-11 @ 16:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback