Hemresa imöra...

Halloj!!!

Nu sitter vi här igen...
Pa varsin dator och skriver!!

Idag har vi bara pressat i solen...
Sista dagen, sa man maste ju!!

Igar var vi pa en eftermiddags/kvällstur till Barcelona.
Det var riktigt kul att fa se dalar av staden.
Var in pa Nou Camp, fotbollsarenan som "Barcelona" har sina hemmamatcher...
Sen var vi pa en stor utsiktsplats, sa man kunde se staden "ovanifran".
Ni kommer fa se vad jag menar när bilderna kommer in...

Imorgon bär det hemmat igen.
Skönt att fa komma hem, men det hade inte gjort nagot med nagra dagar till...
Vi är väl framme sen söndag.

Vi hörs!!!

Puss och kram!!! Adios!!!

Kommentarer
Postat av: ElsMarie

Välkommen hem!
Hasse längtar efter att få träffa dig!
Svärmor

2007-09-07 @ 18:58:57
Postat av: Hans o Pia

mickis saknar sin faster tur att du kommer hem snart. Jag vill visa att jag kan nästan sitta själv.
kramis faster

2007-09-07 @ 23:25:35
Postat av: Tussegumman

Njut så länge det varar och tanka energi! Jag längtar tills vi åker iväg på restresan/Ha det gott/Kram Tussegumman


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback