Fotbollskväll...

Jag säger bara.... Oj, Oj, Oj...
Gissa om jag satt bänkad framför tv:n när matchen mellan Sverige-Lettland började!!
Och Allbäck var med från start.
Och vad gjorde han???? Måååål efter 35 sekunder!!!
Jag hoppade och skrek som en galning här hemma....
Ha, ha, ni som känner mig kanske ser framför er hur det såg ut????

image237

(Och ni som konstigt nog har missat att jag gillar Allbäck,
så kan jag tala om att han ät min favorit! Och snygg är han också...) Fniss...

Så vi kan bara gratulera svenska landslaget till EM-slutspelet!!!
Bra jobbat!!!

Kramis från mig!!!

Kommentarer
Postat av: eva-lena

ja det finns nog inget som skulle hindra dig från att se Allbäck. Inte ens Bonde söker fru.Kram

2007-11-22 @ 09:58:16
Postat av: kicki

Jag kan se dej framför mej, vet ju hur du kan vara när pelle gör mål i ishockeyn...
I VF idag så var det en helsida på Allbäck, jätte fin bild, så skynda ner och köp tidningen...
Kramen på dej från kicki

Postat av: Malin Ö

Han var med ofta i närbild noterade jag och tänkte att nu blir Ulrika glad!

2007-11-23 @ 18:04:24
Postat av: Linda O

Jag kan också se dig framför mig och jag håller med dig, han är såååååååå snygg! Faktiskt min favvo oxå.
Kramis!

2007-11-24 @ 22:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback