Rätt låt??

Ännu en jobbarhelg har gått.
Har varit en bra helg, som flutit på.

Melodifestivalen är över för denna gång.
Om det var rätt låt som vann??
Nja... Den är väl ok, men inte mer.
Både Tobba och jag hade nog önskat att Måns hade vunnit.
Annars så var min personliga favorit Sarah Dawn Finer.
Som hade en grymt bra låt, men som inte skulle vinna,
för jag tror att den inte hade gjort bra ifrån sig i europa.
Men, men... vi får ta vinnaren som den är, och hoppas på bra placering i Helsingfors.

Idag har det ju också varit ett underbart vårväder!!!
Sol, fågelkvitter och 10 grader varmt!!!
Hoppas att det är samma väder imorgon för då är jag ledig!!!
Då kanske vi kan ta en promenad till lille Viggo...

Ha en fortsatt bra Söndag mina vänner!!!

Kramis!!!


Kommentarer
Postat av: kicki

Krama nu lille Viggo från mej och Ville som skulle ha varit med dej till dem idag och gosat...men vi snorar istället...hoppas få följa med en annan gång.
kramis kicki


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback