SEMESTER!!!

Ja, ni, mina vänner!!!
På Måndag börjar min semester!!!!
Jätteskönt!!!!!
Inget är planerat och vi tar bara dagen som den kommer!!
Hoppas bara att solen börjar titta fram....
Men jag hörde att det ska bli fint till veckan... Mmmm!!!!

image104

Jag tycker lite synd om mina arbetskamrater som har haft 4 veckors semester i regn!!!
Kanske bara två-tre dagar med sol...
Fast å andra sidan... Spelar ju egentligen ingen roll, bara man får vara LEDIG!!!

Ha det så bra i regnet nu, så ses vi i solskenet till veckan!!! ;)

Puss å kram!!!!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Ja vad skönt att få vara ledig, Tommy börjar att jobba på måndag igen så nu kommer nog solen. Kan väl ta en promenad någon dag om det blir fint väder, kram

2007-07-14 @ 23:04:38
Postat av: Mari

Ha Ha trodde du ja...solen "lyser" endast med sin frånvaro till veckan tyvärr, bara måndagen ska bli skaplig, funderar på att gå till jobbet!!
Kram
Mari

Postat av: kicki

Ha det nu så skönt på semestern och lada dej ordentligt,,,idag skiner solen underbart, vi fejar i trädgården, klipper gräs och krattar, gräver i rabatter osv. det är skönt att leva....jippi
kramis kicki

2007-07-16 @ 15:13:25
Postat av: Mari

Hej!
Galenskapen gick över....jag är hemma!!! och fint väder blev det..var väl tvungen att hota vädret med jobb.
Första sem.dagen idag, känns väl bra att inleda den med fint väder.
Kram
Mari

2007-07-16 @ 16:04:42
URL: http://molkommajsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback