Vinterpromenad!!

167560-7

Hej på er!!!

Idag har det varit en kall men mycket vacker dag.
Solen lyser så fint på snön...
Ulle, Jag och Bosse tog en promenad på 1½ timme.
Passade då på att ta ett foto...
Skulle egentligen ha blivit fler vinterbilder över Karlstad,
men kameran ville inte som jag, så jag ska göra fler försök imöra!!
Hoppas bara att det är lika fint då....

Ikväll har vi tjejkompisar träffats hos EvaLena som fyllt år nyligen.
Hon fick paket och vi mat och fika... Gott var det!!!
Tack, EvaLena och grattis i efterskott!!!

Vi höres mina vänner!!! Kramis!!!

Kommentarer
Postat av: Jan Olsson

Hej syrran kul att se att du rör på dig och att det är med kompisar som kan "bäja" dig hem när du blir trött.Hit har flyttat en liten som kan lånas till promenader.Ha dä.

2007-01-27 @ 23:30:58
Postat av: Kristina lettenström

Tänk att du fick bosse med på bild..kul, hoppas att han kan göra ett litet inlägg om hur turen var med två så vackra damer.
kramis kicki

2007-01-28 @ 14:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback