Mackan!!

Mackan

Tjenare!!

Eftersom jag har fått krav på mig att skriva nåt, och jag inte har något vidare nytt att komma med så får jag väl berätta om min lilla favvis ALLBÄCK!!!
Alla är väl trötta på mig nu, med mitt tjat om denna karl....
Men HALLÅ!!!!! Erkänn!!!! Han är ju bara SÅ SNYGG!!!
Och som han spelar fotboll sen!!!
Han var ju med på ett inslag på idrottsgalan häromkvällen, gissa om jag blev eld och lågor???
Hmm...  ;)

Det var allt för denna gång!!!
Men vi hörs ju snart igen...

Kramisar till er alla!!!

Kommentarer
Postat av: kicki lettenström

Ja ja detta tjat om Allbäck, men kan förstå nu hur du haft det när jag tjatat om Radek.
Kramis kicki

Postat av: kicki lettenström

Jag har ännu ett nytt inlägg, bara att läsa och skriva.
kram kicki

2007-01-19 @ 19:25:19
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se
Postat av: Anonym

Nja, visst duger han men...

2007-01-19 @ 19:27:24
Postat av: Malin Ö

Oj, missade visst att skriva vem det var som skrev i förra inlägget!

2007-01-19 @ 19:27:57
Postat av: samira said

hej

2009-12-12 @ 14:26:52
URL: http://www.svt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback