Pyssel...

Hejsan!!

Idag har min enda lediga dag gått fort, som vanligt!!!!
Men jag tog en ordentlig sovmorgon som jag sa!!!
Nu väntar tre dagars jobb... Pust..

Idag har Sara varit här och pysslat i några timmar. KUL!!!
Vi gjorde påsk-kort, och cernit-lera-saker. Jätte fina!!! :)
Så spelade vi musik, (tjejmusik) som inte uppskattades av min käre sambo...
Men han var så snäll och stod ut, och var DJ åt oss.

Imorgon kväll ska vi se "Göta kanal" på bio.
Har vi pratat om länge nu... Men nu ska det bli av!!!

Ha en bra dag!!

Kramar i massor!!!



Kommentarer
Postat av: kicki

Ingen rast och ingen ro...
ha det så trevligt ikväll på bion. prosit...
kramis kicki

2007-02-20 @ 11:05:55
Postat av: Sara_Ullis bästa kompis!!!hihihihi

Hej! Varför har du inte lagt in korten figurerna i bloggen.
Bara undrar?!!
Ha ett trevligt sportlov alla :P'

MVH//

SARA

PS.1. Jag vill pyssla med dig fler gåner om det är ok.

PS.2. Ses!!!!!!!!;P:P:);)

2007-02-24 @ 14:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback