Fredag!!!

Hej alla glada!!!

Nu är det Fredag, härligt för dom som är lediga!!!!
Själv ska jag jobba helg...
Men det går så bra sååå!!!

Kul Inger, att du skrev en kommentar!!!
Alla ni andra som jag VET är inne och kollar, SKRIV NÅT!!!!
Vore så kul att få... Snäääälla....

I helgen ska vi på 4 resp. 8-års kalas.
Albin har just fyllt fyra, som ni sett, och Jakob fyller på tisdag.
Så det blir ett gemensamt kalas.
Och så är det ju melodifestival, förstås!!!

Ha en jättebra helg nu alla!!!
Vi ses!!! KRAM!!!!

Kommentarer
Postat av: kicki

Ha det så bra på jobbet lilla Ulrika, själv skall jag soooova.
Kramis kicki

2007-02-16 @ 20:06:23
Postat av: Jan Olsson

Ja ni är hjärtligt välkomna till Hinke på födelsedagskalas fast ingen fyller just då.Det är bra att du jobbar först så att du inte kommer för tidigt och stör i helgvilan.zzz skönt att vila ut.Eller hur! Jan

2007-02-16 @ 23:51:26
Postat av: Malin Ö

Här fokuserar vi bara på magsjuka.... inget kul alls. Men jag lyckades iallafall se Let's Dance igår. Fan skandal att Lasse Brandeby inte åker ut.

2007-02-17 @ 17:03:12
Postat av: Sara_Ullis bästa kompis!!!hihihihi

Hej! Vad kul vi ska ha på Måndag Ullis och jag.
Vi ska pyssla:) KUL!

Ha en bra dag Ullis-bullis.HEH;P

MVH
//
Sara du vet vem jag är eller hur

2007-02-17 @ 18:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback