Stugan...

På Onsdag förmiddag åkte jag  till min sambo och Pepsi i stugan.

image124

Solen sken och det var varmt å skönt...
Vips!!! Så började det blåsa upp, både åska och regn svepte förbi med en väldig fart.
Nästan som om man inte hann med att reagera...
Sen var det lika fint igen!!! Konstigt väder vi har!!

Under eftermiddagen var vi barnvakter åt lilla Mickis, (mitt syskonbarn)
medan hennes föräldrar och syskon var och plaskade i vattenparken i Sunne.
Det var mysigt att bara få rå om henne själva...

image122

Pepsi tycker ju att det roligaste som finns är att hämta pinne i vattnet...
Hon fullkomligt älskar det!!!
Skulle kunna stå där än.... =)

image126

Och så måste jag ju få in ett bevis på att jag faktiskt har varit i och badat!!!
Ifall ingen tror mig...
Inte värst varmt, men uppskattningsvis ca 20C...(?)

image123

Under Torsdagen och Fredagen åkte jag ensam till min Mor och Far.
Men vad jag gjorde där kommer i ett annat inlägg...

Kram på Er!!!!

Kommentarer
Postat av: Malin Ö

Åh jag längtar tillbaka till vår älskade sommarstuga!
Man blir avis på att ni har så nära!
Men tack för de underbara bilderna så att man kan drömma sig bort lite!

2007-08-11 @ 20:30:19
Postat av: Eva-Lena

Hejsan vilka fina bilder, ovanligt att se dig i vattnet. Hoppas att semestern har varit bra, någon fin dag har det varit i alla fall. Ses till helgen kram.

2007-08-12 @ 10:28:21
Postat av: Mari

Hej!
Villken underbar plats...fin stuga och sjön aldeless bredvid...jag är avundsjuk som bara den.
Hoppas att du haft en bra semester...vi ses väl imorgon kanske.
Kram
Mari

Postat av: kicki

Tjena
Snygg bikini du har, är det den senaste eller...skall den med till spanien...ja, jag längtar till att få komma och hälsa på i stugan...
duktig T är med lillan...
kramis kicki

2007-08-12 @ 14:59:53
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se
Postat av: ElsMarie

Hoppas att ni fick en vacker solnedgång också!
Svärmor

2007-08-15 @ 19:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback