Spanien...

Hallå alla!!!

Inatt åker jag och Kicki till Spanien!!!
Ska bli såååå skönt!!!

image148
Vi ska slappa, shoppa, sola, bada, och äta och dricka gott.. image147
Kan väl aldrig vara någon som är avundsjuk??? image149

Kommer vara lite uppehåll med bloggandet, men kommer sen hem med massor av bilder...

Nu ska jag gå och lägga mig, ska försöka sova i ca två timmar tills man ska upp och iväg.
Sen blir det att slumra en del på bussen. (om jag kan)

image150

Ha det så bra, och sköt om er!!!
En stooor kram till Er alla!!!!

Kommentarer
Postat av: Malin Ö

Det är varmt och skönt här oxå, vi slappar, äter gott och shoppar.... varför ska man åka till Spanien för det... : )
(äsch, jag är bara avis men jag får iallafall åka till Skoghall under helgen!)

2007-08-31 @ 13:31:53
Postat av: Eva-Lena

Ha det så gott och ha det roligt och skönt. kram

2007-09-01 @ 10:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback