Bättre!!! :)

Hej!!!

Ville bara meddela att jag mår mycket bättre idag.
Man måste väl antagligen ha deppdagar för att ladda batterierna ibland!!
Och ett stort TACK till Er som skrev och tänkte på mig...

image43

I eftermiddag har vi varit på Buffé i Dömle herrgård.
Vi var medbjudna våra kära grannar!! Karin fyller 70 år...
Tack så mycket, det var jättegott!!!

Idag har ju vädret varit lite motbjudande... Men jag tror att jag ska dra på mig regnstället och ta mig en promenad.
Det kan göra mig gott!!!

Imorgon är det arbetsdag igen!!
Ha en bra vecka!!!!

Kram på Er!!!!

Kommentarer
Postat av: kicki

Skönt att du blivit piggare gumman, ja man behöver verkligen såna dagar.
Stora kramar..kicki

Postat av: Jan Olsson

Bra att den tråkiga helgen är slut och en rolig arbetsvecka börjar.Troligen har en ny brorson eller dotter kommit nästa helg.Och kanske är det spätta på tisdag.Glöm ej att faxa.Extrabrodern hämtar.Ha dä.

2007-04-22 @ 22:34:27
Postat av: Malin Ö

SÅ länge de dagarna inte kommer med för täta mellanrum så mår man nog bara bra av dem.

Kramis!

2007-04-23 @ 18:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback