Dans i Torsked...

Den 30:e Juli var det dans i Torskedslogen.
Hülpers spelade.

Numera är det bara dans en gång per år.
Förr var det mycket fler danser, men publiken svek och det gick inte att fortsätta i den omfattningen.

Linda och jag gjorde som vanligt smörgåsarna som skulle säljas...





Sen gjorde vi oss iordning och träffades för att ta lite vin och prata.
Har blivit lite som en tradition, "vår dag" kallar vi den...

Fick ett skrattanfall när vi skulle fota oss...
Herregud vilket kort, men det bjuder vi på, eller vad säger du Linda?



Vi drog iväg till dansen, där var inte kameran med.
Men vi fick en och annan dans! Kul!

Också som tradition måste vi ju ha ett "nattabad" innan vi går åt var sitt håll och sover.
Har bilder... Men de kommer inte upp här!!
Och jag måste erkänna... Jag bangade!!!
Men inte Linda hon plumsade i och tyckte det var sååå skönt!!

Dagen efter däremot, då var jag upplagd för bad.
Då åkte vi till Älvsbackabadet och badade!



Mmmm!!!

Tack min vän för en trevlig helg!!
Mycket bra tradition tycker jag!!!

Kommentarer
Postat av: linda

Åh Tack själv!! Visst är det en bra tradition! Ja visst,man får väl bjuda på sig själv ibland men som sagt herregud vilket kort!! Tack för att du inte la ut alla kort!!

Kram på dig min vän <3

2011-08-10 @ 14:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback