Fredagen...

I helgen var det Molkoms marknad...
Jag jobbade under fredagen och vi hade hoppats på mycket folk!
Vi serverade raggmunk med fläsk...
Jag kan säga: OJ, vad folk det strömmade in!!!
Jag stekte till 180 personer!! Kanske hade vi räknat med dryga 100...
Jobbigt var det men KUL!!!



Catharina som är "marknadsgeneral", är också min jobbarkompis, tittade in på jobbet.
Hon tar verkligen sitt uppdrag på allvar!!!
Här klädd som clown...
Vad sööööt hon var!!



Gick på marknaden en liten stund...
Sen var det dags för 13-års kalas för Jonatan!
Med god mat och fika... Grattis...



Under kvällen hann jag med att gå på konsert med Kristina och Gun-Britt...



Team Rongedal sjöng i Nyeds kyrkan...
Det var jättebra, ståpäls på armarna!!



Det var en händelserik fredag...
Kul...!!!
Somnade nästan innan jag la huvudet på kudden.

Kramis!

Kommentarer
Postat av: Sara

Gullig clown tycker jag och mamma :)

Postat av: kicki

Jag ville ju också.....jag är bortglömd...buuuuuuu

kram på dej

2010-05-18 @ 17:01:29
URL: http://blogg.vf.se/kicki

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback