Midsommarhelgen...

Denna midsommarhelg spenderade jag som alltid i Torsked.
Det är en tradition som man måste bevara...
Alla träffas och har trevligt tillsammans!

Här reses midsommarstången... I regnet...





Dansen fick hållas inomhus.
... "så göra vi när vi tvättar våra kläder"...



Ett av mina favoritmotiv...
"Smea" vid Torskeds loge, så fin! Med Östra Örten i bakgrunden.



Åsså jag...



Ludde njöt i solen...



Mickis är midsommarfin i klänning och prästkragar i håret...



Fin utsikt över Västra Örten...



...och Östra Örten!



Jag stannade några extra dagar för att njuta av solen och sällskapet av mina föräldrar...

Ha det gott!!
Kram från mig!


Kommentarer
Postat av: linda

åååå vilka fina bilder. ja det är ingen riktig midsommar om den inte får firas i Torsked. Är sååå glad varje år som jag inte behöver jobba. Kram min vän!!!

2010-06-30 @ 13:19:36
Postat av: kicki

Härliga midsommar...vi hade det också jättemysigt...solen sken och maten var god, vi dansade runt stången gammal som ung...ha det gott min vän. kramen

Postat av: Ann-Louise

Fina bilder du tagit från Torsked.Och lilla Mickis är såååå söt. Ha det gott!!

2010-06-30 @ 23:13:59
Postat av: Nalle

oj oj oj vilka bilder

2010-07-04 @ 21:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback