Åland...


Nu har vi varit iväg på vår årliga höstresa till Åland.
Birka Paradise även denna gång!!



Vi hade det superkul som alltid, mina tjejer och jag!!
Här är vi samlade...



Det blåste ordenligt när vi var på öppet hav.
Lite kul att sitta och titta på när folk dansade!
Alla på dansgolvet var ena stunden i ena hörnet och sen i andra...
Mindre kul att själv dansa och göra dubbelsteg!!
Och då menar jag inte att det gungade i huvudet, ni som trodde det.

Junix spelade...



Likaså Blender... Kickis älsklingsband!



Vi åt och drack gott...

Tack för två trevliga dagar med er!!!
Nu har vi ännu en resa att minnas och le tillbaka till...

Kraaam!!!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Tack själv för de bra dagarna tillsammans, och tänk vilken fin hytt vi fick till slut då...ja gungade, det gjorde det...även i huvudet på mej flera dagar efteråt.

ha det gott min vän...kramen

Postat av: Kristina

Tack för ännu en rolig resa!!! Med många goa skratt å mycket dans! Kramar

2009-11-17 @ 18:09:04
URL: http://stugliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback