Stadsloppet...


Igår var jag ner till stan för att heja fram min kompis som skulle springa stadsloppet.
Hade med kamera för att förhoppningsvis fånga honom på bild.
Och jag ska säga att det var inte lätt med över 3500 löpare...

Här är han strax efter starten hade gått...
(det är han som vinkar mitt på kortet, lite till höger)



En km innan målgång...



Efteråt, en ganska pigg kille, trots svidande skavsår!!
Här biter han på den fina medaljen...



Måste också visa vinnaren... I full fart...



... tvåan och trean...



Det var kul att vara där och titta på alla som sprang.
Och faktiskt så var det uppehåll från regn hela tiden!!

Bra kämpat alla!!

Kramis!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det gick säkert bra med krysset, det har det ju gjort för mej massor av lördagar då du jobbat...

vad gör du till midsommar då? vi åker till Norge tidigt på torsdagmorgon...kramelikram

2009-06-15 @ 18:00:37
Postat av: Mari

Ja det går väl ann när man kan stå vid sidan om men ändå vara delaktig.

Mari

2009-06-16 @ 15:26:00
Postat av: Jan

Bra kämpat Nadde!

2009-06-18 @ 10:24:53
Postat av: kicki

Ha en bra helg i solen, nu är jag inte hemma imorgonbitti till krysset, jag är i stugan och tar inte med mej ngn dator...kramen på dej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback