Vinterpromenad i skogen...

Mellan Torsdag och Fredag var jag hos min mor och far.
Det var skönt att åka dit lite och få rå om dom alldeles själv...

Medan mamsen lagade rotmos och fläsklägg tog pappa och jag en promenad i skogen...
Följde en skogsväg en bit.



Barkborren gjorde sina spår både här och där...



Pappsen på språng...
Alla som känner min far vet att det är det bästa han vet att lufsa runt i skogen!



Här är pappsens föräldrahem, ett stenkast från huset de bor i.
Det gamla huset brann tyvärr ner för ett antal år sen.
Så det är ett nytt uppsatt, men uthusen är de samma...





Det var en skön tur och det smakade smaskens med mat sen...

Synd bara att tiden rinner iväg när man är där...
Men jag fick ha dom för mig själv en stund iallafall.

Nu ska jag snart gå och lägga mig.
Har varit en hård helg på jobbet...
Så det ska bli skönt att sova lite!!

Ha det så bra!!!

Puss och kraaam!!


Kommentarer
Postat av: eva-lena

Det är fint där dom bor,

2009-02-23 @ 12:15:33
Postat av: jonatan

jag vill dit nu under veckan nu när vi har sportlov

kom du också ullis ta med dig nadde istället för dän där hv tönten ;=)

2009-02-23 @ 13:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback