Åland...

Jaha ni...
Nu har man hunnit vara iväg på en Ålandstripp igen efter förra inlägget.
Jag måste säga... OJ vad kul vi hade!!!

Här är Kristina och Gun-Britt i bussen...



Måste ju alltid ha ett gruppfoto!!
Uppklädda och fina till fest.
Det är lite kul... Vi sätter oss exakt lika varje gång...

Från vänster: Kristina, Kicki, Gun-Britt och jag... Som vanligt!!



Blender och dannys spelade fin dansmusik...
Och dansade, det gjorde vi massor allihop!!!

Tack mina vänner för en lika trevlig resa som alltid.
Och tack till alla goa danspartners...
Inte att förglömma!!!
Ingen nämnd ingen glömd!!!

Man blir lätt lite trött när man inte är så van att  vara uppe sent på nätterna...
Så under hemresan tog jag en liten siesta.
Här är en nyvaken liten skit...



Snälla kompisar det finns som tar kort på en...
Men det får man väl bjuda på!!!

Hoppas ni har haft en trevlig helg.
Vi syns och hörs!!!

Puss och kram!!!

Kommentarer
Postat av: eva-lena

Hoppas ni hade det bra.

2008-11-10 @ 15:33:30
Postat av: kicki

Ja visst hade vi det bra, dansbena ömma som vanligt. kramen på dej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback