Allsång...


Igår kväll var jag med några kompisar på...



Vi sjöng med allt vad vi orkade, klappade och gungade...
Som man gör på allsång!!!

Självaste Gustaf Fröding stod på balkongen och sjöng...



Dessa två sjöng om en "drake"...
Kommer inte ihåg vad de hette, kan någon hjälpa mig?
Bra var de iallafall...



Kerstin Anderbys barnkör "Typ10" sjöng jättebra...



Och Sanna förstås...
Vilken röst!!!!
Spexade, sjöng och strålade ikapp med solskenet!!
Ena bra låten efter den andra och det var verkligen ståpäls på armarna...



Det var en trevlig kväll...

Ha det så bra!!!

Kjamis!!!

Kommentarer
Postat av: eva-lena

Ja Sanna är bra.

2008-07-04 @ 10:47:24
Postat av: Mari

Vad mysigt...nu går jag på semester om några timmar....det du.

Kram

Mari

2008-07-04 @ 11:53:24
Postat av: Lisbeth

Får väl återgälda ditt besök på min blogg :) Verkar ha varit en mysig kväll i Alster.Är släkt med Gustaf Fröding, så kul att han är fräch och t.o.m. Sjunger, ha ha. Kram!

Postat av: Kicki

Var du också ute på shoppingtur, visst är det mysigt med Göteborg, jag älkar verkligen den staden och speciellt på sommaren.

Ha det bra min vän, nu skall jag fortsätta arbeta, ingen rast och ingen ro, just nu en massa anställningsbevis, men snart 2 veckors semester, bara en vecka jobb kvar..kramen

2008-07-10 @ 08:58:39
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback