Trevlig helg...

Ääääntligen började jag att må lite bättre...
Halsontet försvann, huvudvärken minskade, ingen feber och ögonen började bli mindre röda.
Kände att jag började få orken tillbaka... Men, men...

Imorse vaknade jag och kunde inte öppna ögonen.
Ögoniflammationen hade börjat på nytt igen!!!!
Ser inte klok ut... image349

Usch vad jag är trött på det här nu!!!!
Ska inte sitta här och tycka synd om mig själv.
För det finns de som har det värre....
Men jag vill bli frisk nu!!!!!

Ha en trevlig helg!!!!

Puss och kram!!!!

Kommentarer
Postat av: ElsMarie

Stackars dig!
Har du någon bra medicin för ögonen?Jag köpte en superbra vätska i USA. Jag har kvar om du behöver.

2008-04-05 @ 19:13:13
Postat av: kicki

Ja det är verkligen inte roligt att vara sjuk...på mej har det nu suttit i 4 veckor, nu har jag fått ont i halsen igen och har ett väldigt blomstrande munsår...orkar verkligen inte med detta längre nu, deprimerande kan man säga...
Vi får krya på oss va...

Postat av: Malin Ö

Ja usch ja, ögoninflammationer kan vara elaka. Har man bara missat 'städa' på ett ställa där det kan finnas bakterier (som örongott osv) och man tar där och sen i ögonen så kommer det tillbaka som ett brev på posten.
Vi vet hur länge det kan gå runt på dagis till exempel...

2008-04-06 @ 19:03:13
Postat av: eva-lena

Hej min vän, hoppas det snart ger sig, dumma förkylning, krya på dig. Kram

2008-04-07 @ 10:40:23
Postat av: Malin Ö

Kom just på att mitt tidigare inlägg kunde tolkas som att jag tyckte att ni inte städade ordentligt men så är det ju inte alls! Menade bara att det är otroligt svårt att bli av med när man väl fått det.

Här hemma har vi en sjuk Caesar. Hade över 39 när vi kom hem från dagis idag.

2008-04-07 @ 19:35:00
Postat av: Linda Gerdin Sandsgård

stackare!! Hoppas att du snart blir frisk! Hälsningar från oss Västerrottna

2008-04-08 @ 10:35:03
Postat av: Mari

puss puss

2008-04-08 @ 11:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback