Frisk...

Hej på er!!!

Då är man friskförklarad... Äntligen!!!
Känns skönt att allt är som vanligt igen.

Har jobbat helg, denna helgen.
Kändes i både ben och fötter att man inte varit där på två veckor...
Lite trött är man ju också. Men det hör ju till...
Men det var ändå skönt att vara tillbaka!!

Vårvädret fortsätter att spöka...
Snö ena dagen och solsken och varmt andra.
Omväxlande så det förslår!!!

Hoppas ni har det bra och att dessa influensor och förkylningar ger sig snart!!
Och den där hemska magsjukan... DEN vill vi INTE ha!!!!

Imorgon väntar en ledig dag.
Den får väl gå i städandets tecken!!! image347
Men det blir ju bra efteråt!!!

Ha det så bra och sköt om er!!!
Kram å puss...

Kommentarer
Postat av: kicki

Va skönt och höra att du är frisk, jag är det inte, långt ifrån,,,har ont i halsen igen och seghosta med massor av grejor som sitter FAST...jag blir tokig snart, kan bara grina, grina, grina....buuuuu...orkar inte sitta uppe och hosta längre...jag har ju ont i hela revbenen och magen...
snälla hjälp mej nu...kramen

Postat av: kicki

Va skönt och höra att du är frisk, jag är det inte, långt ifrån,,,har ont i halsen igen och seghosta med massor av grejor som sitter FAST...jag blir tokig snart, kan bara grina, grina, grina....buuuuu...orkar inte sitta uppe och hosta längre...jag har ju ont i hela revbenen och magen...
snälla hjälp mej nu...kramen

2008-04-13 @ 19:11:22
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se
Postat av: eva-lena

Kul att du äntligen är frisk. ha en bra vecka kram

2008-04-13 @ 20:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback