Bättre...

Hejsan!!!

Äntligen har det börjat släppa...
Snuvan, febern, ögoninflammationen, hostan...
Nu kan man ju äntligen kunna sova på nätterna.
Fick ögonsalva för ögonen så det är snart bra.
Hoppas bara att det håller i sig så man kan börja gå till jobbet, och få en "normal" tillvaro igen!!
Trodde aldrig att jag skulle säga att jag längtade tillbaka till jobbet... image338
Men troligtvis bär det av dit på Fredag.

Häromdagen tyckte Mickis så synd om sin faster så hon kom och hälsade på.
Hade blommor med sig också... Gulligt!!
Stannade över en fika, och mumsade glatt på muffins...
Fångade ett fint kort... Vilken min!!!!!

image350

Synd bara att det blev lite suddigt.
Men gulligt va???

Hoppas ni har det bra och att ni håller er på benen.
Nu vill vi ha vår, och solsken.
Men imorgon väntas visst både snö och regn...

Ha det så bra och sköt om er!!!

Puss och kram!!

Kommentarer
Postat av: Tyson

Snö gillar du ,vad skönt att det gick över med elandet

M.V.H Tyson

2008-04-08 @ 19:22:13
Postat av: Malin Ö

Här snöar det nu och vi som satt på sommardäcken....

2008-04-08 @ 20:43:32
Postat av: kicki

Nej nån snö vill vi inte ha...nu skall vi ha vår.
Mickis det är allt en riktig sötnos det och va gulligt av henne att komma och hälsa på sin sjuka faster. Kramen på dej min vän


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback