Hockey-Torsdag!!

Hejsan!!!!

Äntligen har jag tagit helg!!!
Efter att ha jobbat i sju dagar... Pust...

Kicki ringde igår och frågade om jag ville med på hockey.
Hmmm... Vilken fråga!!!! ;)
Vi hade verkligen skitkul, som vi alltid har!!
Sjunger, skriker, klappar, osv... Helt galna med andra ord!!!
Spelade mot Frölunda, då FBK vann enkelt med 4-1.

Här är lite bilder...

image202

image200

image201


På Lördag blir det dop. Min brors lilla Mikaela ska döpas...
Söndagen blir nog en slappardag!!!
Det är jag faktiskt värd!!! :)

Ha en bra helg!!!
Så hörs vi till veckan!!!

Puss å kraaam!!!

Kommentarer
Postat av: eva-lena

Det var en fin bild på er båda, hockey är alltid kul. ha det så bra. kram

2007-10-26 @ 09:47:10
Postat av: kicki

Ja vi har det verkligen skitkul, men han bredvid dej han tyckte inte det var så kul...haha
kramen kicki


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback