Juldagen...

Nu kommer fortsättningen...

Juldagsmorgon, åker till jobbet...
Fick en fin bild på mina arbetskompisar Märta, Gun-Britt och mig.

image257

Jobbar, kommer tillbaka till mor och far vid halv fem snåret.

Där finns min bror Jan med familj...
Tobba hade också anlänt.
Julmat igen och ytterligare julklappsutdelning!!

Ingen tomte denna gång, eftersom han redan varit där på julafton!!
Så min mamma fick vara lite julnisse...

Här är Albin i hennes knä...

image259


Jag, Albin, Jonatan, Theres och lille Ludde...

image258


Pappa, Tobba och Jakob, (trängs?) i soffan...

image260

Under Annandag jul hade vi kompisar på besök...
Tyvärr strejkade kameran så jag fick inga bilder.
Men trevligt hade vi...

Så det var min jul det...
Hoppas ni hade det bra också!!!
Men jag måste erkänna, skönt när den är över....

Ha det!!!!

KRAAAAM!!!!


Kommentarer
Postat av: Mari

Hej!

Ja ni är allt för goa ni tomtarna i köket....
Allt tyder på att du haft en god jul så då återstår det bara för mig att önska ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
Kram
Mari

2007-12-31 @ 00:41:43
Postat av: tussegumman

Gott Nytt År 2008. Hoppas att vi får ett bättre år med många möjligheter. Ha det gott min vän/Kramar Tussegumman

Postat av: eva-lena

Ja visst var det trevligt på annandagen, Hoppas du får en bra nyår.. ETT GOTT NYTT ÅR öNSKAR JAG DIG.
Kram

2007-12-31 @ 14:10:47
Postat av: kicki

Gott Nytt År på dej vännen, ha det så bra och stor kram...din vän kicki

2007-12-31 @ 16:41:52
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback