Påskafton...

Påskinlägget kommer en aning försent.
Jag har haft lite problem med att ladda upp bilder, så ni får stå ut med att det blir lite senare än vanligt.

Varje år är det tradition att det ska firas påsk hos mina föräldrar.
Mina bröder med familjer brukar också komma dit.
(denna gången kom en av dom)
Det är alltid påskkäringar och påskgubbar i farten...

Innan det bar av dit, ringde det på dörren.
Det var grannen Astrid som ville påska lite...



Under eftermiddagen sen så kom ett gäng...



... och gav oss påskbrev!!



Sen var det vår tur att klä ut oss och vandra uti grannskapet med påskbrev...



Grannen Erik var inte hemma utan hade ställt ut en kylbag på trappen med små godispåsar i till barnen.
Mickis ville väldigt gärna komma in, men dörren var låst.



Hos min Moster, ville Vilmer gärna visa M sin fina bil...



... men den var trasig så det gick inte att köra den.
Så det blev glass istället.



Vilket M tyckte var jättebra!! Mums!!



Till sist kommer en fin bild på två snygga käringar...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback