Nytt år...

Hoppsan vad fort det går...
Redan nytt år!!

Ska försöka visa er lite vad som hänt sen sist...

Jul, jul, strålande jul...

Julen var som alla andra år, (ett måste för mig) hos mina föräldrar!
Detta året skulle båda mina bröder med familjer vara med.

Efter vägen dit fanns det riktigt fina och juliga motiv...



Vid 12 tiden åkte jag och min far till kyrkogården.
Där tände vi ljus för våra nära och kära som inte finns med oss längre...

Väl hemma igen var det dags att förbereda maten.
Brorsorna kom... och Kalle på tv kl 15.
Jag hade köks-tv:n på så jag inte skulle missa det.
Man står med ryggen emot men man kan ju allt ändå...
Bara man hör tomteverkstan, Askungen, Ferdinand och de andra så går det ju bra!

Efter maten var det ju såklart dags för TOMTEN att komma...

En evig väntan i fönstret kan tyckas!!





Så kom han äntligen!!



Tydligen hade barna varit mycket snälla i år...
Tomten hade fullt sjå att läsa på paketen!!



En väldigt snäll tomte var det!!!

När tomten hade gått var det dags för paketöppning...

Koncentration Mickis...



... och Albin!!



Jakob och Jonatan fick hockeygrejer...





Tyvärr fick jag inga bra bilder på Alex och Simon.
De har en förmåga att inte vilja ställa upp på kort heller...
Men ett kort på mor och far fick jag!!! (i smyg förstås)



Tänkte mig upp på julottan på juldagen men det blev en sen kväll och ingen fick jag med mig.
Så det blev en rejäl sovmorgon istället!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj så mycket fina jul kort! fina barn och många paket och så fina Berit och Rune. Tomten, den vet jag är fin....! Kram

2011-01-03 @ 18:24:23
Postat av: Ann-Louise

Fina julkort du tagit.Ni verkar ha haft en riktig jul,med många paket o förväntansfulla barn. Och vilken fin tomte. Hälsa mor o far!

2011-01-03 @ 22:34:15
Postat av: kicki

En jul precis som den skall vara..snö, paket, tomte, glada barn...massor av mat, tv, stämning...ja allt fick du med....kram på dej gumman


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback