Norge...

Häromdagen tog jag och Gun-Britt en liten tripp till Norge!!
Blev lite snabbt påtänkt, men det brukar bli roligast då...
Vilket det också blev!!

Drog oss först hit...



Köpte lite kläder och skor.
Och lite godis...

... vilket fanns i massor!!!





Vi åkte sen över till Norge för att se oss omkring lite.
Eftersom jag körde blev det inte så många kort tagna.
Vi stannade vid Gansvika och fikade.
Helt perfekt väder och perfekt ställe att rasta på...





Och vi njöt i solen och av fikat innan vi drog vidare...



Det var en mycket trevlig resa med fint väder, trevligt sällskap, underbar natur och kringelikrok-vägar...
Vilket jag gärna gör om igen...

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Ser hur trevligt som helst ut ju,kram

2010-07-09 @ 10:27:31
Postat av: ElsMarie

Norge är alltid trevligt!

2010-07-10 @ 12:23:59
Postat av: kicki

Mysig dag ni haft, en liten minisemester...vi sitter idag i Trondheim. Åkt nu ca 400 mil..börjar kännas i röven. Kram på dej

Postat av: Anonym

Åh,du är i Norge än. Därför jag inte sett någon glimt av dig på länge.....ha en forsatt go sommar! kramiz

2010-07-15 @ 21:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback