Mariebergsskogen...

Oj vad det var längesen jag skrev något.
Dagarna går...
Och det är väl tur att man gör annat än att sitta vid datorn, eller hur?

Som till exempel var jag med Linda och grabbarna till Mariebergsskogen en dag.

Fast först började vi med mat på McDonalds...
Där beslöt vi oss för att sitta ute när det var så fint väder.
Vilket var jätteskööönt...
Tills Lindas söner kom på att de ville på toa och hon följde med dom in.
Och lämnade mig själv ute med måsar som såg sin chans att knycka mat som stod längst ut på bordet.
Haha, jag kan säga att jag flaxade mer än måsarna för att få bort dom.
Det måste ha sett fruktansvärt roligt ut...  Men rädda det som räddas kan!!!

På Mariebergsskogen sen så började vi med att titta på alla djuren...











Blev var sin glass i solen också...





Det var en mysig eftermiddag.
Tack för att ni ville ha mig med...

-iga kramar från mig!!

Kommentarer
Postat av: linda

haha måsarna o du synd att man inte fick se det...!Fina bilder på djuren och barna men usch vilken närbild på mig!!

Det var en jätte mysig efter middag och tack själv för att du ville med, alltid lika trevligt!!

Kram <3

2010-07-08 @ 22:01:40
Postat av: carola

Hej. Ja synd att man inte fick se när du skrämde fåglar,ha ha ha. Ni verkar ha haft en trevlig dag. Trodde att det var mamma först på bilden innan jag såg att det var Linda ha ha ha

2010-07-08 @ 22:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback