Vinterpromenad...

Idag tog jag mig en tur i elljusspåret!
Skönt att ta sig en promenad själv och få tänka, och lyssna på knarret under fötterna!

Jag hade inga skidor, men fina spår fanns det för dom som vill...
Och jag mötte iallafall nån på skidor!




Solen går ner mellan träden...



Snötyngda små träd...



Åsså jag...



Det var en skön promenad, inte så kallt faktiskt, bara -5C.
När jag kom hem igen tog jag ner alla julgardiner!
Så lite duktig har jag allt varit idag...

Ha det så gott!! Var rädda om Er!!

Kraaam!!

Kommentarer
Postat av: nalle

oj,va varmt

2010-01-11 @ 18:48:50
Postat av: Malin Ö

Åh vad skönt det lät!

2010-01-14 @ 18:11:34
Postat av: Ann-Louise

Vilka fina vinterkort du tagit på din promenad.

2010-01-24 @ 17:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback