På bättringsvägen...

Hej svejs!!

Här är jag igen!!
Känner mig lite bättre och piggare...
Fast mycket snuva kvar!!

Befinner mig i ett läge nu att man är för pigg för att ta det lugnt,
och för sjuk för att göra nåt.
Man blir rastlös... Trött på att se på tv nu...

Har faktiskt tagit några små promenader i solen.
Sååå skönt att komma ut lite...
Fast helst av allt skulle jag vilja till svampskogen.
Men jag får vila i några dagar till så orkar jag nog med det sen!!
Måste ju plocka trattisar nu ju!
Blir gott med trattis-soppa sen i höst/vinter att värma sig med.

Hoppas allt är bra med er där ute!
Ta vara på dagarna med sol...!!!

Kram från mej!!


Kommentarer
Postat av: Malin Ö

Skönt att höra att du mår bättre!

2009-09-15 @ 20:00:33
Postat av: kicki

Va gott med trattis-soppa, har du orkat ut än i skogen...själv sitter jag i soffan för det mesta...känner mej verkligen ur form, både fysiskt och psykiskt...fattar inte varför.

Ha det gott min vän, kramen och va skönt att du mår bättre...

Postat av: ElsMarie

Hoppas att går åt rätt håll för dig. Hasse och jag njuter i solen. Har just ätit jambalaya på verandan. Hasse gjorde en god äppelkaka till dessert!!!!! Det är sant!

svärmor

2009-09-18 @ 16:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback