Fortsättning följer...

Hejsan!!!

Ja ni, jag lovade ju att jag skulle komma med en fortsättning om Lördagen...
Men datorn krånglade så det blev inget.
Dagen fortsatte med att jag åkte och hyrde en film.
Många har pratat om "Rallybrudar" så jag hyrde den.
Kan ju säga att den var en ok film. Varken mer eller mindre.
Den hade ju sina poänger, men men...
Nu har jag sett den iallafall.
Kanske har ni en annan uppfattning??

Nu tänkte jag att jag skulle få in lite bilder igen...
Det har ju blivit en del bilder på min bror Hans, lilla Mickis.
Känns ju inte så bra med tanke på att jag faktiskt har fler brorsbarn att visa!!

Detta är Andreas...
Med sin lillasyster i knät! Gammal bild tyvärr...
(nu kom hon med igen, hittade ingen annan bild i datorn just nu..)



Sen har vi Albin och Jakob...



Och Jonatan...



... som är min andre bror Jans, barn.
Dessa bilder är lite nyare... tagna förra helgen!!

Sen har jag ju två bonus-syskonbarn också!
Alexandra och Simon...
Har tyvärr inga bra bilder på dom.
Kanske kommer vid ett annat tillfälle??

Nu tror jag att jag ska lägga mig i soffan en stund.
Ska se om det finns nåt kul att se på tv...

Imöra är det jobb igen!!

Ha det gött!!

Kramis från mej!!!


Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Alltid kul att läsa vet du!!!! :)

2009-05-11 @ 22:20:32
Postat av: kicki

Tack för att du alltid finns för mej...kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback