Huuu...

Nu börjar tiden för såna där små-kryp och elände...
Fästingar, spindlar, getingar, flugor, knott och myggor, usch!!!
Gillar inte de där krypen alls!!!
Märks det???

Den här "lilla" krabaten var jag nära att trampa på när jag tog en skogstur häromdagen...
Den var inte liten den!!!



Och det finns en del ormar nu har jag hört...
Den här är ju egentligen inte en orm, utan en ödla, men kallas ändå kopparorm!!



Sen finns det ju förstås en massa massa myror....



Och myrstackar!!!! Här är en jättestooor!!!!



Och en som precis har blivit påbörjad...



Man kan ju undra vad man ska med alla småkryp till...
Men de tillhör ju floran och fåglarna ska ju ha lite mat dom också!!!

Nu är det dags för mig att krypa till sängs igen.
Är ju hemma från jobbet med ryggskott... Och en go förkylning på detta!!!
Kan någon svara på var allt snoret kommer ifrån???
Är det min hjärna som "sakta" kommer ut?? ;)

Nu ska jag inte klaga mer...
Kanske dagen ser bättre ut imöra??

Ha det gott och var rädda om er!!!

KRAM från mej!!

Kommentarer
Postat av: kicki

Å min lilla gumma, har du blivit förkyld också...först idag har jag faktiskt känt mig skaplig, åt gröt en hel portion till lunch idag...igår förstörde jag magen med kyckling och brunsås, då gick jag två steg bakåt igen kändes det som, men som sagt idag bättre...krya på dej nu gumman så hörs vi...kramen

Postat av: ElsMarie

Ebba har en snorpump. Det vore kanske något för dig också.

Krya på dig!

Svärmor

2009-05-19 @ 18:26:57
Postat av: Mari

Hjärnan-ja!

2009-05-20 @ 12:20:22
Postat av: Malin Ö

Du kan få låna Ebbas snorsug.....



Den lilla myrstacken var rysligt söt!

2009-05-25 @ 19:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback