Stensviken...

Idag tänkte jag ta med er med på en tur till Älvsbacka.
Närmare bestämt Stensviken!!
Där min mor och far bor... Och mitt barndomshem!!
Jag har ju redan haft in bilder på bloggen från i somras.
Men nu blir det lite vinterbilder...

Grusvägen dit är slingrig... Och man åker en bra bit in i skogen!!



Här är huset...
Nymålat i somras!!!



Sjön ligger nära...



Äppelträdet har äpplen kvar som vägrar släppa...
Tala om vinterfrukt!!! ;)



Lillstugan...



Och uthuset...



Och sist men inte minst, de som bor där...
Mamsen och papsen!!!
Enda bilden jag har med dom tillsammans... (med mig i mitten)
Förlåt mamma men nångång måste du få vara med!!
Inte direkt ett vinterkort men ändå...



Hoppas ni har haft en bra helg.
Själv har jag jobbat...
Men den har varit bra ändå!!!

Sköt om er så hörs vi...

Puss och kraam!!

Kommentarer
Postat av: kicki

Vilka fina bilder du bjuder oss på, ja du har bott väldigt fint och kanske är det här du hamnar en gång igen...vem vet...

Ha det bra, kramen på dej

Postat av: Mari

Jättemysigt...även om det är vinter så är den fin på bild.

Skön kontrast där...

Mari

2009-03-16 @ 15:33:01
Postat av: Kristina

Vilka fina bilder. Dä ä bra grannt här i allafall....kramsing

2009-03-16 @ 15:48:34
URL: http://stugliv.blogspot.com
Postat av: nalle

Määh finns inga kantareller där ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????hhahhhhhhhhhhhha

2009-03-17 @ 21:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback