Mors dag...

Hej på er igen!!!

Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag...
Datorn har krånglat med sitt internet!!
Men nu ska jag försöka skriva lite igen...

Mors dag har ju varit och vi var hos henne och far under söndagen.
Här är det fika på G...



Det var innan Hans m fam kom...
Så de lyckades inte hamna på bild. Då iaf...!!

Efter ett tag var det dags att börja grilla...
Det blev både karré, kotlett och filé!!
Med hasselbackspotatis, potatiskroketter, och sallad.
Och här står lilla jag och svettas..



Gjorde grönsaksspett också, med tomat, färska champinjoner och paprika...



Mickis provade sin cykel...



Sen var det dags att få upp solpaviljongen...
Här är mina bröder i full gång med alla pinnar!!



Pappa sitter, med all rätt, i en stol och tittar på...
Och mamma och Mickis också!!



Som ett avslut på dagen så spelade vi ett parti kubb...
Här är Albin, mor och far på gång att kasta!!



Har den äran på mors dag lilla mamsen, några dagar efter...

Puss och kram!!

Kommentarer
Postat av: Malin Ö

Mickis är lika söt i sin grå mysdress som Ebba är i sin!

2009-06-03 @ 19:51:07
Postat av: kicki

Underbar dag ni haft, solen var så go och gla...Mickis utan skor på cykelturen...goa hon...kan tro att maten smakade mums, jag blev iaf hungrig när jag såg bilderna...

Ha det gott min vän, kram

Postat av: Eva-Lena

Alltid gott att äta grillat. Kram

2009-06-04 @ 20:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback