Jordgubbar...

I Onsdags var jag och plockade jordgubbar med min bror och hans familj.
Vi drog iväg till Ängebäck, och där var det fler än vi som tänkte samma tanke...
Det var fullt med folk som också passade på att plocka när solen tittade fram.

Här är brorsan...



Alexandra och Simon...



Mickis njöt i skuggan hon!!



Åsså jag... plockar!



Kolla vad stora och fina...



Och Pia... VAD gör hon??? Hmmm...
Tagen på bar gärning!! :)



Och här är vad jag åstadkom...
ca 4 kg färska, goda, söta jordgubbar!!! Mmm...



Sen var det bara att åka hem och rensa...
Mmmm, låg gott i magen sen!! Dock inte alla fyra kg!!!
Gav bort lite, sen hamnade resten i frysen...

Kram på Er!!




Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Mmmm gott med gubbar:) alltså jordgubbar;) Kram

2009-07-10 @ 21:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback