Måndag...

Åsså var det Måndag igen!!!
Och på jobbet har man varit...

Under helgen städade jag, som jag sa...
Och melodikrysset ifyllt och ivägskickat!!

Och sen var jag på bio med Eva-Lena och Hanna.
Hanna bestämde film och det blev "Mamma Mu och Kråkan".
En liten småmysig film! 





Hanna verkade nöjd, och det var huvudsaken!!!

På Söndagen var vi upp till stugan för att titta till lite...
Där var det inte direkt inbjudande att stanna kvar!!
Usch, så rått och kallt...





Allt såg bra ut där...
Och vi passade på att ta med Tv:n som stod kvar där.
Bara det att när vi kom hem, så funkade inte vår vanliga tv...
Så tur att vi hade med stug-tv:n hem!!
Men är det inte lite mysko??? Hmm...

Hoppas er helg har varit bra.
Min gick på tok för fort...

Ha det så bra och sköt om er!!!

Puss och kram!!






Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Ja,Hanna var så nöjd så, vill ju gå igen, Kram

2009-01-12 @ 19:14:10
Postat av: Anonym

Tack för att du följde med, Hanna var så glad för det, Kram

2009-01-12 @ 19:16:07
Postat av: Malin Ö

Ja usch så kallt och rått det såg ut i stugan!

2009-01-13 @ 09:41:38
Postat av: kicki

Vilken tur att ni tog med tv.n hem från stugan då...nu blir det till att köpa en ny, passa på nu när det är tokrea...42 tum, perfekt, endast 6.600 kr..

kram på dej

Postat av: Mari

Hahaha...det finns en mening med allt!!!

Mari

2009-01-13 @ 14:17:18
Postat av: Kristina

Va mysigt med bio och tecknad film å vilken fin utsikt ni har från stugan.../ kram

2009-01-14 @ 09:28:23
URL: http://stugliv.blogspot.com
Postat av: Nalle

Va kul att någon är nöjd hhahhhahahhahahah men stugan var fin och romantik sagolik tykker jag

2009-01-14 @ 20:52:43
Postat av: jonatan

ja min har varit bra ... men jag blev sjuk i söndags ... inte kul ...............kram

2009-01-15 @ 09:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback