Fredag...

Äntligen Fredag!!!
Ännu en vecka har gått...
Man tycker inte man har gjort annat än att ha varit på jobbet!
Även om man bara har jobbat i tre dagar...
Men nog sitter man här och känner sig lite sliten.

Under helgen händer det lite saker...
Ska bla gå på bio, och ev åka till sommarstugan och titta till.
Ska försöka få lite ordning i hemmet också!!
Men först och främst är det ju melodikrysset...
Det ska lösas varje Lördag!!!
Och den "dagliga" promenaden, inte att förglömma...

Ska passa på att visa en av mina fina amaryllis...



Den blommade fint till jul, men nu är det nya knoppar som är på väg att slå ut!!

Nu ska jag ta mig lite mat i magen...
Ha en trevlig helg alla!!!

Och till min vän, skönt att det gick bra med provtagningarna...
Tänkte på dig idag!!! Gumman min...

Sköt om er!!!

Puss och kraaam!!!

Kommentarer
Postat av: ElsMarie

Hoppas maten smakade bra. Här fick vi kålsoppa. Mums!

2009-01-09 @ 19:17:34
Postat av: Eva-Lena

Här har vi ätit tacos,(hanna beställde det igen) Kram ses i morgon.

2009-01-09 @ 19:22:40
Postat av: Malin Ö

Och här blev det fläskfilé och potatismos - Caesar beställde!

2009-01-09 @ 19:45:52
Postat av: kicki

Tack snälla för omtanken...den värmer verkligen..ja jag är verkligen lättad så här långt, men inte fasiken kan jag sova ändå, därför sitter jag här istället 03.42, hmmm..och så har jag fått så ont i halsen, skit va...

Hörs imorgon bitt kl 10.00 till krysset, kramen

Postat av: Mari

Hallå!

Ha en jätte bra helg......

Mari

2009-01-10 @ 17:30:32
URL: http://molkommajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback