Sliten...

Hej, alla goa och glada!!!

Jag ska börja med att be om ursäkt att jag inte har skrivit på ett tag.
Det har varit mycket runt i kring mig, och har väl inte mått riktigt 100, den senaste tiden.
Har varit trött och sliten, och knappt orkat med mig sjäv.
Men det är så det blir ibland. Jag hoppas att det blir bättre snart...

I Söndags hade vi mor och far på middag.
Lagade trattkantarellsoppa, (egenplockade)med vitlöksbröd.
Sen potatisgratäng med lammfiol och grönsallad.
Kul att de kom en stund, händer inte allt för ofta.

Idag var det begravning efter min farbror.
Inte kul, men jag är glad att jag var där...
Allt var jättefint!!

Ska försöka att bättra mig med skrivandet.
Och jag ska tacka mina vänner för att ni finns!!!
Ni är guld värda...

Och Kicki, jag är så glad för din skull...
Det kan inte ha varit roligt de här veckorna med väntan.
Men sååå skönt att allt är bra!!

Ha det så bra alla så hörs vi snart igen...

Puss och kraaam!!!

Kommentarer
Postat av: kicki

Min alldeles egna sötnos....tack för att du finns..kramen

Postat av: Kristina

Skönt att du börjar komma igen! Kramsingar!

2009-01-23 @ 09:43:08
Postat av: Eva-Lena

Ha det så bra så ses vi på söndag.

2009-01-23 @ 12:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback