Tjejmiddag...

Igår hade jag tjejmiddag med några av mina vänner.
Vi brukar (?) träffas när någon fyllt år.
Och denna gången var det jag...

Blev lite enkelt med kallskuret och potatisgratäng, sallad och fruktfat.
Verkade gå hem... :)

Eva-Lena och jag lite innan de andra kom...







Det ser inte ut som om det var en munter tillställning. Haha... ;)
Men vi hade trevligt med mycket skratt.. (utanför kameran)
Jag lovar...

Tack för att ni kom tjejer!!! Och tack för alla paket.

Synd att inte alla kunde komma, men sjukdom och arbete kräver sitt.
Bättre lycka nästa gång.

Kramis!!

Kommentarer
Postat av: eva-lena

Tack själv för en trevlig kväll och god mat.Alltid trevligt att träffas. Kram

2009-02-16 @ 15:04:15
Postat av: kicki

Jag skulle gärna ha kommit men denna skitförkylning håller mej i säng...

kramen på dej

Postat av: Mari

Hallå!

Trevligt med tjejfester..det var ett tag sen jag var på det faktiskt, tiden räcker inte riktigt till.

men, det är ju marika ju, gammal klasskamrat sedan gymnasiet, kul att se henne igen om än bara på kort.

Kram

Mari

2009-02-18 @ 18:36:16
Postat av: marika

Tack för den goda maten och en trevlig kväll. Kram Marika

2009-02-19 @ 17:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback