Pulka...

Startade dagen med sovmorgon... trodde jag.
Vaknade före åtta och kunde inte somna om.
Men jag var nog ganska utsövd ändå, i och med att jag sov framför tv:n i några timmar igår kväll... =)

Åkte ner till stan till kl 11, och där tillbringade jag en skön timme med fotvård.
Mmmm... fotmassage!!! Sååå skööönt!!!
Man nästan flyger därifrån sen...

Sen kl 13 var det inte lika underbart...
Cellprovstagning på gyn...
Usch det är inte kul, men man får bita ihop, man vet ju att det är för en bra sak.
Det hela var över inom några minuter, så förhoppningsvis slipper man åka dit på ett tag!

Vid tvåtiden bar det iväg till min kompis Eva-Lena.
Lite längre bort där dom bor, finns en pulkabacke...
DIT skulle Hanna och jag.

Och vi åkte!!!



Tjohoooo!!!! Se upp i backen...



Lillebror Lukas fick också åka med...
Han tyckte det var kul!!



Det var en rolig eftermiddag!!
Tack för att jag fick följa med...

Ikväll blir det lugnt framför tv:n.
Känner mig fortfarande väldigt trött...
Hoppas man inte somnar i soffan ikväll också.
Men det må väl vara hänt i så fall...

Imöra lär det bli melodikrysset kl 10, sen får man se vad man hittar på.

Ha en bra Fredagkväll...

Puss och kraaam!!


Kommentarer
Postat av: kicki

Gud va kul ni har haft det...som barn på nytt..kramen

Postat av: ElsMarie

Tro det eller ej men jag åkte pulka i Nacka i går.

Svärmor

2009-02-28 @ 18:21:57
Postat av: eva-lena

Ja det var kul att du var med, Hanna ville ju inte att du skulle åka hem. Kram E-L

2009-03-01 @ 19:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback