Dagen efter...


Jag är lite trött, har varit en rätt intensiv vecka.
Har varit mycket som skulle göras...
Och idag är det dagen efter och allt har lugnat sig...

Tog en liten sovmorgon...
Och sen efter lunch och tog jag mig en promenad!!
Solen sken och det var ett underbart vinterväder!!!

Började med att ta en tur i skogen...



Måste ju ha bildbevis på att det verkligen var jag som var ute...=)



Sen gick jag förbi hästarna vid Färjestads ridskola...



...och Löfbergs lila arena...



... och en tur efter klarälven...



Tänk vad fint en bor egentligen när man tänker efter...

Det var en skön tur, kallt, men ändå värme från solen.
En riktigt perfekt vinterdag, helt enkelt!!!

Har dock inte gjort nån ängel än och inte åkt pulka heller.
Men jag får väl ta tag i det med...
Man vet ju inte hur länge det är vinter!! =)

Hoppas ni har haft en bra dag!
Och att ni har fått tagit del av solen...

Sköt om er!!

Puss och kraam!!

Kommentarer
Postat av: ElsMarie

Tack för god mat och trevligt sällskap i går.

Hasse tyckte också att det var för fint väder att för att vara inne och snickra så när jag kom hem möttes jag av en lapp på bordet som meddelade detta.

En del har det allt bra!!!

2009-02-09 @ 19:10:54
Postat av: kicki

Jag har tillbringat denna fina dag i soffan med filt över mig, sjuk igen med feber och rethosta och väldigt ont i halsen, när skall detta ge sig tro,,,skit. Kram på dej

Postat av: Kristina

Såg att du fyllt år!! Grattis på sig gumsan!

2009-02-10 @ 11:34:49
URL: http://stugliv.blogspot.com
Postat av: Skrållan i Lillänga

GRATTIS Piga, ja förlåt vet att du inte gillar när vi kallar dig det, men för mig är du Pigelutta på skola.Ja och åren de går, men man blir ju inte äldre än man känner sig, tröstar andra med. Ska man gå på det så är jag snarti ålder med min mor.Stor kram på dig o ha det så gott/Skråll

2009-02-13 @ 21:27:04
Postat av: Ulrika

Kristina:

Tack så mycket!!

Snart ska vi åka... =)



Skrållan:

Tack, tack!!!

Kul att du tittade in...

Välkommen tillbaka!!



2009-02-13 @ 22:01:21
URL: http://ulrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback