Skutberget x 2...

Igår åkte jag till skutberget en stund på eftermiddag/kväll.
Solen värmde sååå gott...



Det var nästan vindstilla...



Åkte sen hem.
Det tog kanske inte mer än en timme förrän jag pratade med Sara.
Hon ville att nån skulle med henne och bada...
Så jag hämtade henne och åkte till.... Haha.. ja, Skutberget!!



Hon fick sällskap av en and...



Solnedgången är inte så illa där heller...



Eller vad säger ni?

Idag har jag dock inte varit där, tänkte åka dit en stund på eftermiddagen.
Men jag hade varken lust eller ork till det idag.
Var på urn-nedsättning för Andreas idag så luften gick liksom ur en...
Jobbigt...

Hoppas allt är bra med er där ute.
Njut av solen ni som kan!!!

På Måndag börjar jag jobba... =(

Kram, och sköt om er!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Kul kul vare!



Omg hur jah ser ut ;p vill du ha bilderna? :D

2009-08-10 @ 19:01:20
Postat av: kicki

Läs mitt senaste inlägg igen, sakta denna gången...

kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback