Lördag...

Jag berättade ju att jag var hos mina föräldrar i flera dagar.
Åkte hem på Fredagen för att sen åka tillbaka under Lördagen...
Det var nämligen dags för "nostalgi-dans" på Torskedslogen.

Innan det grillade vi lite.
Nötfärsbiffar med smak av senap och persilja...
Grillad haloumi...
Foliepaket med fetaost och tomat...
Grönsallad...
.... och potatiskroketter.



Och grillmästar'n... =)



Efter maten var det lite vila i solen.

Haha, ser lite roligt ut!!! Fniss...
(Lite likt Kenoreklamen va?)



Efter det gick jag och Linda till hembygdsgården för att göra smörgåsar inför dansen.
När det var klart så skulle vi ta en liten tjejkväll hon och jag...

Skål...





Tog med kameran till dansen, men kameran blev aldrig använd där tyvärr.
Tänkte ha lite bilder på orkestern bla, men, men...
Det var Hülphers som spelade, och lilla jag fick mig både bugg och foxtrot. =)

Det var en trevlig dag och kväll, i solens sken!
Tack alla inblandade!


Kommentarer
Postat av: linda

Tack själv gumman. det var så mysigt att åter få vara med om en dans kväll i Torsked, riktig nostalgi helg. Så mysigt att bara få umgås vi två. Gör gärna om det snart. Tack. puss o kram.

2009-08-03 @ 21:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback