Båt-tur...

När jag var hemma hos mor och far häromdagen tog jag och min far en liten fisketur i båten.
Tog med oss mask, metspön, kastspö och pimplar, allt för att få de stora baddarna...
Han tog mig till ett ställe där han hade fått en Abborre på dryga kilot någon dag innan.

Med hopp om att vi skulle få nåt satt vi där och väntade... och väntade...
Haha... knappt ett napp!!!

"Lellöa"...



Vi flyttade på oss en bit...



Inte mycket mer där heller!!
Papsen fick väl några små som fick hoppa tillbaka i plurret...

Det var en fin vindstilla kväll i solen...



Började dra oss hemåt när solen började gå ner...



Hade ingenting att visa upp för mamsen när vi kom hem...
Inte ens storfiskarvalsen!! =)

Imöra ska jag åka på bio med några goa vänner!!
Vi ska se "Sommaren med Göran".
Skriver vad jag tyckte om den inom kort...

Ha det gött!!!

Kramis!!




Kommentarer
Postat av: linda

vilka härliga bilder!!! så mysigt att vara ute på sjön. synd att ni inte fick något!

ses på bion i möra!!

kram

2009-08-11 @ 20:52:31
Postat av: Anonym

Ses i möra tjejer. kram

2009-08-11 @ 21:41:22
Postat av: jonatan

ni är att amatörer jag och en kompis fick 27 abborar idag

2009-08-12 @ 20:39:09
Postat av: Mari

Trodde du verkligen att du skulle få napp i den flytvästen :-) nääädå duktigt av dig att använda den.

Synd bara att ni blev utan fisk.

Mari

2009-08-13 @ 13:39:02
Postat av: Jan

Fråga Jonatan hur många som var hans ! Hmm

En typisk storfiskare tror jag han är.'

2009-08-16 @ 22:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback